Uzun zamandır Sanovel çatısı altında görevlerini başarıyla sürdüren Serkan Bayraktar, Kardiyovasküler Gruplar Tanıtım Müdürlüğü’ne terfi etti. İstanbul Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü mezunu olan Bayraktar, Anadolu Üniversitesi’nde İşletme lisansını tamamladı. Sonrasında ise Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde İşletme alanında yüksek lisans yaptı. Haziran 2000 tarihinde Sanovel’e Ürün Tanıtım Uzmanı olarak katılan Bayraktar, 2004 yılında Bölge Müdürlüğü’ne ve 2014 yılında Tanıtım Müdürlüğüne terfi ederek; Akut ve Kardiyoloji tedavi alanlarında Sanovel saha ekiplerinin yönetilmesinde görev aldı. Haziran 2014 tarihinden itibaren Sanovel’in Kardiyoloji alanında tanıtım, satış ve pazarlama stratejilerinin kurgulanması, Türkiye Kardiyoloji fikir önderleri ile Sanovel Kardiyoloji portföyünün medikal iletişiminin güçlü temellerle inşa edilmesine önemli katkılar sağladı. Kardiyovasküler Tanıtım Müdürlüğü görevi kapsamında satış ve tanıtım stratejilerinden ve performansından sorumlu olarak görev aldı.
10 yıldır Sanovel ailesinin bir parçası olan ve farklı pozisyonlarda önemli görevler üstlenen Aydın Alsema ise Kardiyometabolik Tanıtım Müdürlüğü’nden Kardiyometabolik Gruplar Tanıtım Müdürlüğü’ne atandı. Doğu Akdeniz Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme bölümünden mezun olan Alsema, Yeditepe Üniversitesi’nde Pazarlama üzerine yüksek lisansını tamamladı. Sektöre Ağustos 2001 tarihinde Bilim İlaç’ta Ürün Tanıtım Uzmanı olarak başladı, 2004 yılında Bölge Müdürlüğü’ne, 2012 yılında Tanıtım Müdürlüğü’ne terfi etti. Ekim 2013 tarihinde Sanovel’e Tanıtım Müdürü olarak katılan Alsema; Solunum, Akut, Kardiyoloji ve Diyabet tedavi alanlarında Sanovel saha ekiplerinin yönetilmesinde görev aldı. Şubat 2021 tarihinden itibaren Sanovel’in Diyabet alanında tanıtım, satış ve pazarlama stratejilerinin kurgulanması, Türkiye Diyabet fikir önderleri ile Sanovel Diyabet portföyünün medikal iletişiminin güçlü temellerle inşa edilmesine önemli katkılar sağladı. Kardiyometabolik Tanıtım Müdürlüğü görevi kapsamında satış ve tanıtım stratejilerinden ve performansından sorumlu olarak görev aldı.