Novo Nordisk, organizasyonundaki iletişim ve kurumsal ilişkiler yapılanmasını güçlendirmek üzere Türkiye’de yeni bir döneme adım atıyor. Füsun Feridun, şirketin Türkiye’deki iletişim stratejilerine liderlik etmeye başladı.
Sağlık, teknoloji ve telekomünikasyon sektörlerinde 20 yılı aşkın deneyime sahip olan Feridun, Apple, IBM, AstraZeneca, Siemens, Avea ve Turkcell gibi global ve yerel markaların dönüşüm hikayelerinde aktif rol aldı. Kriz yönetiminden marka itibarına, lider iletişiminden medya ve sürdürülebilirlik iletişimine pek çok alanda sorumluluk üstlenen Feridun, şirketin küresel hedefleri ile Türkiye’deki kurumsal önceliklerinin stratejik uyum içinde yönetilmesine katkı sağlayacak ve yeni görevinde Novo Nordisk Türkiye Genel Müdürü Bike Başaklar’a bağlı olarak çalışacak.
